Tuesday, October 28, 2008

The Mines, Serdang

Kali yg ke berapa la emran gi mines ni ek...tapi kali ni, emran duduk btul2 tepi "sungai mines' tu....hehe...abah saje je nk duduk situ, nk bg emran tgk ikan....byk sgt ikan main2 kt dlm air tu...bila org baling makanan je kt ikan2 tu, sume berebut2 nk makan....pastu, banyak pulak bot2 yg lalu arini....bawak org gi jalan2...kat tasik mines kat luar tu la kot...emran xnaik bot...lain kali pulak la mama ckp...sbb mlm ni abah dh kena balik kuantan....

2 comments:

idida said...

amboi emran byknya gi jenjalan....
seronok betul dia...ke mama nya yg lebih2 seronok jalan....khehehehe

emran reza said...

hehehe....tu la....emran ni mcm pandai je bila tiba hari minggu....dok umah lama2 xbuat apa2, mula la dia nangis2 nk manje2...bila masuk je dlm keta, excited sungguh dia...hehe...mama emran pun tumpang sekaki la ni hehe...abah emran la yg penat drive... :-D